I TORNEIG DE FUTBOL CUIR - RECUPEREM LES PLACES
🏳️🌈⚽️ Fa quatre anys un grup de dones i dissidències ens vam començar a trobar a la plaça Alexander Fleming per jugar a futbol.
➡️Durant aquests anys hem vist com els espais que compartim han sigut segrestats pel capital i expoliats pel turisme.
✊🏽És per això que, en el context de l’orgull crític, volem reivindicar les places com a llocs de trobada, joc i vida col.lectiva.
👉🏽 Aquest 29 de juny a les 18h us convidem a participar en el torneig amateur de futbol 5x5 per a dones, lesbianes, trans i no binàries a la plaça Alexandre Fleming.
🥙Després del torneig farem un sopar de duur per continuar compartint la tarda juntis.
Inscripcions a: https://forms.gle/QGLH4AsjR7LqkqmHA
Places per a les que les juguen.
Cases per a les que les viuen.
Ciutats per a les que les habiten.